Verksamhet

Flottans män Haninge har verksamhetsmöten ca 5-6 gånger om året, vilket inkluderar årsmöte. Vår lokal är Tingshuset i Västerhaninge vilken är lättillgänglig för de flesta.  Aktiviteten som de flesta gillar mest är att samlas i föreningslokalen, ta sig en öl och berätta minnen och historier. Måltiderna som serveras av vår eminente kock Ove är uppskattade. Alla medlemmar i Flottans män, även andra föreningars är välkomna att delta i våra möten, enda kravet är att meddela sekreteraren att man avser att delta.

Nedan redovisas vår verksamhet år för år och börjar från 2022. Från tidigare år finns inte så mycket material att bygga hemsida på, så vår historia startar 2022. Kom och umgås! Låt oss minnas, klicka på årtalet ned du vill minnas.

2025   2024   2023   2022